Bursa İhracatına ‘etiket’ katkısı

Bursa’dan dünyaya ihraç edilen bebe ve çocuk konfeksiyonu ile blok mermer ürünlerinin üzerine yapıştırılan 4 ayrı dildeki etiketler, kenti tanıtırken, yabancı yatırımcıları da fuarlara davet ediyor.

Bursa İhracatına ‘etiket’ katkısı

Sektör temsilcileri hazırladıkları etiketlerle ‘Junioshow Fuarı’ ile ‘Blok Mermer Fuarı’nı dünyaya tanıtıyor. Bebe ve Çocuk konfeksiyonunun ihraç edilen ürünleri İngilizce, Rusça ve Arapça; Blok Mermer ürünleri ise Çince ve İngilizce dillerinde hazırlanan etiketler yapıştırılarak yabancı müşterilere gönderiliyor. Etiketin yanı sıra hazırlanan koli bantları da fuarların ve Bursa’nın tanıtımını yapıyor. Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) Başkanı Halil Atalay, BTSO ile birlikte yürütülen UR-GE Projeleri ve Junioshow Fuarı’nın sektöre ayrı bir hareketlilik kazandırdığını vurgulayarak, ‘Juniokids’ markası altında buluşan firmaların artık yeni pazarlara açıldığını söyledi. Atalay, “10-14 Ocak 2017 tarihinde Junioshow Fuarı’nı gerçekleştireceğiz. Fuarlarımız için bu sene farklı bir kampanya başlattık. İhraç ettiğimiz ürünlerde hem ‘Juniokids’ markamızı tanıtıyoruz hem de fuar konusunda bilgilendirme yapıyoruz” dedi.

GERİ DÖNÜŞLER ALMAYA BAŞLADIK

Maden Mermer Üretici ve Sanayici İşadamları Derneği (MADSİAD) Başkanı Erol Efendioğlu, geçtiğimiz yıl BTSO ve TÜYAP Bursa Fuarcılığın destekleriyle düzenlenen ‘Bursa Blok Mermer Fuarı’nın sektöre hareketlilik kazandırdığını vurguladı. 2-5 Kasım 2016 tarihleri arasında yapılacak fuar öncesinde başlatılan etiketli kampanyanın organizasyonun tanıtımına büyük katkı sağladığını dile getiren Efendioğlu, “Hindistan’dan Çin’e Almanya’dan ABD’ye kadar ihraç edilen blok mermerlerin üzerine hazırladığımız etiketleri göndermeye devam ediyoruz. Bu konuda geri dönüşler almaya da başladık” diye konuştu.

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X