Bursa’nın İnegöl ilçesine yapılması planlanan Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi ile 16 Derslikli Okul Binası projesi için Bursa Valiliği’nde hayırseverlerle bağış protokolü imzalandı…
İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer’in de katıldığı törende Bursa Valisi Erol Ayyıldız, hayırseverlere katkılarından dolayı teşekkür etti…

Bursa Valiliği, konuyla ilgili şu paylaşımda bulundu:
“Valimiz Sayın Erol Ayyıldız, İnegöl ilçemizde hayırseverler tarafından gerçekleştirilecek sağlık ve eğitim yatırımlarına ilişkin bağış protokollerini imzaladı.
Bu kapsamda, İnegöl ilçesi Kemalpaşa Mahallesi’nde hayırsever Talha Timur Han tarafından yaptırılacak 5 Aile Hekimliği Birimli Aile Sağlığı Merkezi Binası ile Akhisar Mahallesi’nde hayırsever Saffet Altunal tarafından inşa ettirilecek 16 Derslikli Okul Binası’nın yapımına ilişkin protokoller imzalandı.
İmza törenlerine; bağışçılar Talha Timur Han ve Saffet Altunal’ın yanı sıra İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mustafa Çetin ve İl Millî Eğitim Müdürü Gürhan Çokgezer katıldı.
Bursa’mızın gelişimine ve vatandaşlarımızın yaşam kalitesinin artırılmasına katkı sağlayan hayırseverlere teşekkür ediyor; sağlık ve eğitim alanında hayata geçirilecek yatırımların İnegöl ilçemize ve Bursa’mıza hayırlı olmasını diliyoruz.”
