Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Yıllardır tanırız… Gözlem yapmayı ve proje üretmeyi seven Zafer Milli hep Milliyetçi siyaset yaptı, kuruluşuyla İYİ Parti’ye katıldı.
14 Mayıs için…
İYİ Parti’ye aday adaylığı başvurusu yapan Zafer Milli ziyarete, alışık olduğumuz gibi proje dosyası ile geldi.
Sohbette de…
Bursa gözlemlerinden yola çıkıp, “en önemli sorun” gördüğü ulaşım için çok özel proje anlattı:
“Eğer milletvekili seçilirsem, Kestel’den Görükle’ye kadar yeraltından 24 kilometrelik duble yol yapılmasını sağlamak için çalışacağım. Yeraltı yolu belli noktalarda yerüstüne çıkacak.”
Bir başka projesi de şu:
“Bursa’nın çok ciddi şehirleşme yanlışı var. Yeri doğru belirlenecek uydukentler kurup bunlar arasında trafiği iyi düzenlemek gerekiyor. Şehirden uydukentlere taşınacakların boşaltacakları binalarda da kentsel dönüşüm olmalı.”
Siz önce görükleye metro yu getittirin
O kadar dar bir görüş ki inanamıyorum.Ben Bursa ya ilk geldiğimde planda olan yollar yapılmış olsaydı o bile trafiğe nefes aldırabilirdi.
Kestel den Görükle ye Uludağ Eteklerinde viyadükler ile yapılacak Güney Çevre Yolu Bursa nin kurtuluşu olur
Yer üstünde giden bir hafif raylı sorun çözmektem çok sorun üretir.Metroya niye geçilmiyor
Yeraltı yolu yerine metro hattı yapılsa mevcut tren hattını iptal edip bu hat yoku üzerine sadece elektrikli mini araç,bisiklet,scooter tarzı araçların girebileceği bir otobana dönüşse trafiğin rahatlayacağı vede şehre yeni bir ulaşım kültürü katacağı kanaatindeyim.
Yanlış. Para israfı. Onu yapacağına raylı sistemi yer altına alsınlar.
Görükleden kestele gidiş dönüş en az beş şerit olması gereken yedi şerit.
İlk önce yakın çevre yolu ilk beş şerit olacak sonrada görükle kestel ankara izmir yolunu yapılması gerekiyor Ben 1990 dan bu yana servis taşımacılığı yapmaktayım TEŞEKKÜRLER
Şerit sayısı arttırmak trafiği azaltma. Önemli olan trafiğin alışkanlığını sağlamak ve araç sayısını azaltmak. Bunun içinde tatlı sitemler ve altarnstif ulaşım daha büyük bir önemi var.
Şerit sayısı arttırmak trafiği azaltmaz. Önemli olan trafiğin alışkanlığını sağlamak ve araç sayısını azaltmak. Bunun içinde raylı sitemler ve altarnstif ulaşımın daha büyük bir önemi var.