Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’da 48 yıllık beklenti! Gitmediği kapı kalmadı…

Kıbrıs Barış hareketine katılan Bursalı vatandaş 1974 yılından beri gazi olmak için uğraşıyor.

Kıbrıs Barış hareketine katılan Bursalı vatandaş 1974 yılından beri gazi

Yenişehir ilçesinden 1973 yılında askere giden Abdullah Kenar (69) tam 48 yıldır gazi olmak için çalmadığı kapı kalmadı.

Kıbrıs Barış hareketine katılan Abdullah Kenar,

“1973 yılında İzmir’e askere gittim. Oradan 1974 yılında Kıbrıs Barış Harekatı’na katıldım. Orada 2.Barış Harekatı’nda görev aldım. Görev yaptığım süre içinde yaralanmadım. Benimle birlikte Kıbrıs’ta görev yapan yaralanmayan birçok arkadaşıma gazilik unvanı verildi. Elimde halen görev yaptığıma dair belgelerim bulunuyor. Ben gazi olmak istiyorum. Bunun benim hakkım olduğuna inanıyorum. Tek istediğim gazi madalyası almak, parayla pulla işim yok. Bunun için durumumun araştırılmasını istiyorum. Gitmediğim yer kalmadı” diye konuştu.


Avatar Seç KAPAT
Kestel Belediyesi, vatandaşların yaşam kalitesini artırmaya yönelik sosyal belediyecilik çalışmalarını
Sıradaki Haber Bursa Kestel’de kesintisiz sağlık desteği