Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’da bir ilk

Artvin ve Kafkas Dernekleri Federasyonu’nun düzenlediği ve federasyona üye dernekler aracılığı ile organize ettiği Artvinliler Futbol Turnuvası başladı.

Artvin ve Kafkas Dernekleri Federasyonu'nun düzenlediği ve federasyona üye dernekler

Bursa’da ilk defa bu büyüklükte bir futbol organizasyonun yapılması yanında 22 takım 400 futbolcu yüzlerce seyirci ile açılışı gerçekleşen turnuva tam bir şenlik havasındaydı.

Tulum, akerdeon, Halay ve cağ Döner eşliğinde ki açılış törenine; İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Süleyman Çelik, Gürsu Belediye Başkanı Mustafa Işık, İnegöl Belediye Başkan Yardımcısı Durmuş Aydın, Artvin Konfederasyon Başkanı Bahadır Celal Manasoğlu, Bursa Büyükşehir Belediyesi Kırsal Hizmetler Daire Başkanı Düşünsel Şentürk, Gürsu Gençlik Spor İlçe Müdürü Halim Tuyluoğlu, Bursa Memleket Partisi İl Başkanı Mesut Şahin, Bursa AK Parti İl Başkan Yardımcısı Av. Mustafa Yıldırım, Gürsu AK parti İlçe Başkanı Zekeriya Hacıoğlu, Gürsu MHP İlçe Başkanı Tahir Akdağ, Gürsu CHP İlçe Başkanı Haşim Öztürk, Yıldırım Memleket Partisi İlçe Başkanı Ayhan Kara, Yıldırım Belediyesi Meclis Üyemiz Ali Çiftçi, Yıldırım Belediyesi Meclis Üyemiz Cemil Ocak, CHP eski İl Başkanı Şadi Özdemir, federasyona bağlı üye dernek başkanları katıldı.

Törende açılış konuşmasını gerçekleştiren Artvin ve Kafkas Dernekleri Federasyonu Başkanı Murat Aydın, şunları söyledi:

“Göğe komşu topraklardan göç etmiş ; Ayakları Bursa’da olup, kalbi Artvin diye atan hemşehrilerimiz, bugün burada ilkleri yaşıyoruz. Bugün 22 takım,400 futbolcu ve yüzlerce seyirci ile gerçekleşecek turnuva; Artvin’i kapsayan, yansıtan ilk turnuva olması dışında ilçelerin ilk kez ilçe dışına çıkması farklı ilçeleri tanıması ve oluşacak dostluklara adım atması çok önemli bir organizasyon olduğu gerçeğine ışık tutmaktadır. Kıymetli Hemşehrilerimiz bugün burada bizi her ne kadar futbol birleştirmiş olsa da biz futbolu bir araya gelmek için amaç değil araç olarak tanımlamakta ve farklı renklerin dostça mücadelesi olarak görmekteyiz. Bugün burada tanışma ve kaynaşma, dostluk kardeşlik için bir tohum toprağa ekiyoruz. Bu tohum Artvinlilerin daha birlik beraberlik içinde olması adına oluşacak dostlukların tohumudur. Bu tohum ön yargıların kırıldığı, kulaktan dolma tanımaların yerini samimiyetin hoşgörünün alacağı günlerin başlangıcının tohumudur. Bütün hemşehrilerimizi Bu tohumu fidana ve asla köklerinden sarsılmayacak bir çınara dönüştürmek adına desteklemesi için davet ediyoruz ve bütün takımlara başarılar diliyoruz“

6b8f204d 01a5 4789 9562 1d051123ddbf 8892d583 08c9 462b be81 2b316bbed30f e241afb6 1e38 4d6a a73b a989c236221c 0e8b86cd 428a 4406 b267 f145d19507a4 a0d36255 833f 46f0 a7d9 0f6d071ed018 11119f5c 0565 412c 8d33 70a98eb314d8 336f5b39 0754 41e6 94c2 b65e709de334 e92568ca 65de 424b befc ad284293da1d 530b1926 f2c2 4fda be0f 1c226a64683d


Avatar Seç KAPAT
Sporun ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımlarını sürdüren Osmangazi Belediyesi’nin ev
Sıradaki Haber Bursa’da sporun kalbi Sukaypark’ta attı