Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Sohbetimizde… Burulaş Genel Müdürü Fahrettin Beşli’yle Mudanya Yolu’nda Geçit’ten, İzmir Yolu’nda Uludağ Üniversitesi’nden başlayan ve Şehreküstü’nden geçip kentin doğusundaki Kestel’e ulaşan raylı sistemle ulaşımı konuştuk.
Bakışı şu:
“Bursaray ve otobüs hatlarını en doğru şekilde entegre etmek istiyoruz.”
İlk hedefi şu:
“Sabahları 07.00-09.00 arasındaki yoğunluğun pik saatlerinde raylı sistem ve otobüs hatlarına yönelik yeni planlama yapmak üzere harekete geçtik.”
Ardından…
“Resmi kurumlar, fabrikalar, okullar aynı saatte başlıyor, aynı saatte bitiriyorlar. Bu da sabah ve akşam yoğunluk oluşturuyor” deyip ikinci hedefini açıkladı:
“Kurumların mesai, okulların ders, fabrikaların vardiya saatlerini farklı zamanlara alabilmek için çalışma başlatıyoruz.”
Şunu da ekledi:
“OSB yönetimleri ve büyük fabrikalarla görüşeceğiz.”
Bursada sadece birtane terminal olmasıda bursanın trafik doğurmasına sebep oluyor. Birtane gürsuya birtanede bursanın batısına terminal yapılırsa terminal otobüsleri bukadar dolu olmaz. Şehirler arası otobüsler yolcularını yeni yapılacak terminallerde indi bindi yaptırabilirler. Bursanın doğusunda yaşıyan insanlar neden okadar yolu terminale gitmek için harcıyor anlamıyorum. Bursanın en doğusundan en batısına kaç klometre bilen yok galiba.
Çok hızlı şekilde trafik çözümü bekliyoruz
tren ve minibüsler niçin aynı istikamete beraber çalışıyorlar şehrin doğu yakası böyle batı tarafında sadece tren çalışıyor bu örnek dünyada bir tek Bursa’da var bursa halkida bunu kabul etmiş galiba komik Bir görüntü
Nufusu azaltın sanayi diye bursayi bitirdiniz
Çok güzel doğru karar