Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Sohbetimizde… Burulaş Genel Müdürü Fahrettin Beşli’yle Mudanya Yolu’nda Geçit’ten, İzmir Yolu’nda Uludağ Üniversitesi’nden başlayan ve Şehreküstü’nden geçip kentin doğusundaki Kestel’e ulaşan raylı sistemle ulaşımı konuştuk.
Bakışı şu:
“Bursaray ve otobüs hatlarını en doğru şekilde entegre etmek istiyoruz.”
İlk hedefi şu:
“Sabahları 07.00-09.00 arasındaki yoğunluğun pik saatlerinde raylı sistem ve otobüs hatlarına yönelik yeni planlama yapmak üzere harekete geçtik.”
Ardından…
“Resmi kurumlar, fabrikalar, okullar aynı saatte başlıyor, aynı saatte bitiriyorlar. Bu da sabah ve akşam yoğunluk oluşturuyor” deyip ikinci hedefini açıkladı:
“Kurumların mesai, okulların ders, fabrikaların vardiya saatlerini farklı zamanlara alabilmek için çalışma başlatıyoruz.”
Şunu da ekledi:
“OSB yönetimleri ve büyük fabrikalarla görüşeceğiz.”
Bursada sadece birtane terminal olmasıda bursanın trafik doğurmasına sebep oluyor. Birtane gürsuya birtanede bursanın batısına terminal yapılırsa terminal otobüsleri bukadar dolu olmaz. Şehirler arası otobüsler yolcularını yeni yapılacak terminallerde indi bindi yaptırabilirler. Bursanın doğusunda yaşıyan insanlar neden okadar yolu terminale gitmek için harcıyor anlamıyorum. Bursanın en doğusundan en batısına kaç klometre bilen yok galiba.
Çok hızlı şekilde trafik çözümü bekliyoruz
tren ve minibüsler niçin aynı istikamete beraber çalışıyorlar şehrin doğu yakası böyle batı tarafında sadece tren çalışıyor bu örnek dünyada bir tek Bursa’da var bursa halkida bunu kabul etmiş galiba komik Bir görüntü
Nufusu azaltın sanayi diye bursayi bitirdiniz
Çok güzel doğru karar
Çok doğru bir karar.Olabilirliği tartışılabilir,Okul servisleri hariç Fabrika servisleri ulaşımda so metro durağından çalışanları alması çözüm olmaz mı?
En başta yapılması gereken bu tebrikler
İş çıkış saatleri kesinlikle aynı saatte olmamalı.
Araştırın Çözüm üretin bu millet bunaltmayın.
Beşevler kavşağı acil yapılmalı
Bursadaki trafiği kilitleyen yerler öncelikle tespit edilmeli
1 Orhaneli kavşağı ve batcigi
2 cali ve k sanayi batcigi
3 Yıldırım istikameti kent meydanı ile tapu md arası
Buralara müdahale edilirse trafik sorunu kalmaz
Zamanında Recep Altepe başkanda Renault lvs fabrikalarda görüşmüştü ipersonel toplu taşıma kullansın diye 3 vardiya nasıl metroya otobüse binsin hep aynı nakarat
Gursu daki D12 aktarma hattına da bi el atarsanız iyi olur insanlar birbirini eziyor bine bilmek icin
Zahmet edip kimse o saatte.ek araba çıkarmıyor sabahları.1k Kestel hattına binmek imkansız araçlar.kucuk kalıyor.madem.yogunlk.saatlerini biliyorsunuz araçları.buyutun
her gelen bunları söyledi.
daha öncede valilik kararı ile osb lerde ki vardiya saatleri istendi.
başkan hayal satmış.
trafik devam
Bu gerçekleşir ise kısmende olsa şehir içi trafik rahatlar.Kalıcı rahatlık için ise YONCA KAVŞAKALR ki öyle tek şeritli ve akıla,şehrin gerçeklerine uymayan bir kavşak yapmak olmasın.
Tır,kamyon vb.mal nakleden,inşaatlara malzeme çeken,beton mikseri ,i
ş makinaları trafiğin yoğun olduğu saatlerde trafikte olmamalıdır.(Şehir içi)
Metroyu 24 saat çalışır şekilde aktif edin tek araç kullanımını yasaklayın toplu taşıma otobüs fiyatlarını düşürün
Ulaşım atık çevre kirliliği Bursa mız obez hale geldi. Artık yeni sanayi bölgeleri olmamalı .Görükle ye bile 10 yildir . Metro yu gotoremedik. Şehrin batısındaki illere gitmek için acil Batı şehirler arası terminali kurulmalı.