Bursa’da Bursaray ve otobüs seferlerine yeni düzenleme geliyor!

Olay Gazetesi Yazarı Yazarı Ahmet Emin Yılmaz, Burulaş Genel Müdürü Fahrettin Beşli’nin Bursa’da trafiğin yoğun olduğu saatlerle ilgili yaptığı çalışmayı köşesinde paylaştı.

Bursa’da Bursaray ve otobüs seferlerine yeni düzenleme geliyor!

Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:

Sohbetimizde… Burulaş Genel Müdürü Fahrettin Beşli’yle Mudanya Yolu’nda Geçit’ten, İzmir Yolu’nda Uludağ Üniversitesi’nden başlayan ve  Şehreküstü’nden geçip kentin doğusundaki Kestel’e ulaşan raylı sistemle ulaşımı konuştuk.

Bakışı şu:

“Bursaray ve otobüs hatlarını en doğru şekilde entegre etmek istiyoruz.”

İlk hedefi şu:

“Sabahları 07.00-09.00 arasındaki yoğunluğun pik saatlerinde raylı sistem ve otobüs hatlarına yönelik yeni planlama yapmak üzere harekete geçtik.”

Ardından…

“Resmi kurumlar, fabrikalar, okullar aynı saatte başlıyor, aynı saatte bitiriyorlar. Bu da sabah ve akşam yoğunluk oluşturuyor” deyip ikinci hedefini açıkladı:

“Kurumların mesai, okulların ders, fabrikaların vardiya saatlerini farklı zamanlara alabilmek için çalışma başlatıyoruz.”

Şunu da ekledi:

“OSB yönetimleri ve büyük fabrikalarla görüşeceğiz.”

 

HABERİ PAYLAŞ
17 adet yorum var

17 adet yorum var

  1. Bursada sadece birtane terminal olmasıda bursanın trafik doğurmasına sebep oluyor. Birtane gürsuya birtanede bursanın batısına terminal yapılırsa terminal otobüsleri bukadar dolu olmaz. Şehirler arası otobüsler yolcularını yeni yapılacak terminallerde indi bindi yaptırabilirler. Bursanın doğusunda yaşıyan insanlar neden okadar yolu terminale gitmek için harcıyor anlamıyorum. Bursanın en doğusundan en batısına kaç klometre bilen yok galiba.

  2. tren ve minibüsler niçin aynı istikamete beraber çalışıyorlar şehrin doğu yakası böyle batı tarafında sadece tren çalışıyor bu örnek dünyada bir tek Bursa’da var bursa halkida bunu kabul etmiş galiba komik Bir görüntü

  3. Bursadaki trafiği kilitleyen yerler öncelikle tespit edilmeli
    1 Orhaneli kavşağı ve batcigi
    2 cali ve k sanayi batcigi
    3 Yıldırım istikameti kent meydanı ile tapu md arası
    Buralara müdahale edilirse trafik sorunu kalmaz

  4. Bu gerçekleşir ise kısmende olsa şehir içi trafik rahatlar.Kalıcı rahatlık için ise YONCA KAVŞAKALR ki öyle tek şeritli ve akıla,şehrin gerçeklerine uymayan bir kavşak yapmak olmasın.
    Tır,kamyon vb.mal nakleden,inşaatlara malzeme çeken,beton mikseri ,i
    ş makinaları trafiğin yoğun olduğu saatlerde trafikte olmamalıdır.(Şehir içi)

    1. Ulaşım atık çevre kirliliği Bursa mız obez hale geldi. Artık yeni sanayi bölgeleri olmamalı .Görükle ye bile 10 yildir . Metro yu gotoremedik. Şehrin batısındaki illere gitmek için acil Batı şehirler arası terminali kurulmalı.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X