Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’da felaket sonrası yeniden hizmete açıldı

Bursa’nın Harmancık ilçesindeki belediye sosyal tesisi yeniden hizmet vermeye başladı.

Bursa'nın Harmancık ilçesindeki belediye sosyal tesisi yeniden hizmet vermeye başladı.

Harmancık Eko Turizm Tesisleri, ilçede 26 Temmuz’da başlayan ve 5 gün süren orman yangınlarının ardından, vatandaşlara kapılarını yeniden açtı.

Bungalovların ve restoranların yer aldığı tesiste ziyaretçilere, doğayla iç içe ekolojik turizm hizmeti sunuluyor.

Tesis, 26 Temmuz’da meydana gelen yangın nedeniyle geçici süreyle müşterilerin hizmetine kapatılmış, orman personeli ve itfaiye ekiplerine konaklama ve yemek imkanı sağlanmıştı.

Yangından etkilenmeyen tesis, yaz ve kış aylarında hizmet vermeye devam edecek.

bursada felaket sonrasi yeniden hizmete acildi 6922ca5ec70d


Avatar Seç KAPAT
Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz, İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Bursa
Sıradaki Haber Türkiye’de ilk! O da Bursa’da…