Bursa’da felaket sonrası yeniden hizmete açıldı

Bursa'nın Harmancık ilçesindeki belediye sosyal tesisi yeniden hizmet vermeye başladı.

bursada felaket sonrasi yeniden hizmete acildi ebe6b6cef116

Harmancık Eko Turizm Tesisleri, ilçede 26 Temmuz’da başlayan ve 5 gün süren orman yangınlarının ardından, vatandaşlara kapılarını yeniden açtı.

Bungalovların ve restoranların yer aldığı tesiste ziyaretçilere, doğayla iç içe ekolojik turizm hizmeti sunuluyor.

Tesis, 26 Temmuz’da meydana gelen yangın nedeniyle geçici süreyle müşterilerin hizmetine kapatılmış, orman personeli ve itfaiye ekiplerine konaklama ve yemek imkanı sağlanmıştı.

Yangından etkilenmeyen tesis, yaz ve kış aylarında hizmet vermeye devam edecek.

Exit mobile version