Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Feridun Tetik’le… Her sohbetimiz, Bursa’nın sanayileşme tercihlerinden başlayıp kent içi ulaşım ve trafik konularında konuşuyoruz. Farklı bakışı, ve çözüm önerileriyle Tetik’i dinlemek büyük keyif.
Nitekim…
Kent içi ulaşımı konuşurken, toplu ulaşıma kolay ulaşım düşüncesini açıkladı:
“Toplu ulaşıma kolay ulaşım için aktarma istasyonları yapılmalı.”
İki aktarma istasyonu önerdi.
Bir…
“Ertuğrulgazi, Teleferik, Emirsultan bölgelerinden gelen otobüs ve minibüsler Gökdere’deki Bursaray İstasyonu’yla entegre edilmeli. Bu sayede raylı sistem daha aktif kullanılır.”
Şunu vurguladı:
“Emirsultan’dan Görükle’ye giden otobüs var. Raylı sistemin taşıyacağı yolcuyu belediye otobüsü taşıyor. Bu da trafiği arttırıyor.”
İki…
“Osmangazi, Beşevler Küçük Sanayi, Görükle metro istasyonlarında da aynı entegrasyon sağlanmalı.”
Otobüs duraklarını kazalardan koruyalım!
Kent içinde… Hız limitinin artmasını, “ölümlü kazalara yol açacağı” için sakıncalı bulan Feridun Tetik bir başka tehlikeye dikkat çekti:
“Ankara, İstanbul, İzmir yollarındaki otobüs durakları doğrudan yol kenarında oldukları için ölümlü kazalar yaşanabiliyor. Kazaları önlemek için duraklar daha korunaklı hale gelmeli.”
Bu noktada…
Durak önlerine cep yapılmasını önerip “Duraklara standart getirilsin” dedi.
Bursanin nufusu fazla 2bin öncesine dön problem kalkar
Önceki belediye zamanında kimseden ses çıkmıyordu şimdi herkes uzman oldu şehir hastanesi metro ulaşımı 2 seneyi geçti acemlerdeki hastane den hiç bahsedilmiyor ne zaman acılcak
Doğru demiş
RAYLI SİSTEME YÖNLENDİRMEK GÜZEL FİKİR AMA VAGONLAR MESAİ- OKUL GİRİŞ ÇIKIŞLARINDA NASIL KALABALIK AYAKTA DURACAK YER BİLE OLMADIĞI DA GÖZ ÖNÜNE ALINSIN
Plan plan plan.Siz yolu yaparken toplu taşıma durağını,tali yoldan çıkan aracın ana yola girişini düzenlemez ve bodoslama girecek şekilde yaparsanız sorunlu yol planını böyle muvakkat tedbirlerle çözemzsiniz.