Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Dile kolay… Metro inşaatı nedeniyle Geçit’te yol 1.5 yıl kapalı kaldı. İnsanlar çile çekti, esnaf battı. Açıldıktan sonra da sorunlar bitmedi.
Örneğin…
Bursa yönüne Geçit’ten yol 4 şeritli geliyor, ama Balat’tan gelenlerin de katıldığı noktada 2.5 şeride iniyor. Bu da, Geçit İstasyonu yaya geçidi çıkışının yolu daraltmasından kaynaklanıyor.
Yani, bu proje kente eziyete devam ediyor.
Aynı sorun bademli çıkıçı ile Mudanya dan gelen araçların birleştiği köprünün 2 şerit olması
Ulaşımda teknik olarak sorun olabilir.Ama tadilatı gayet güzel oldu
Keşke bütün metro duraklarıda böyle yenilenme güzelleşir temizlenme iyi olur
Sorun, oradaki hatalı projelendirilmiş ve ruhsatsız bazı bölümleri nedeniyle 2 senedir açılamayan binanın yolun genişletilmesine izin vermemesinde.
Mudanya gelişinde başat istasyonu girişi yapılmadı her şey mega hızla giden ülkemde bizim tren tırtıl gibi