Bursa resmen ayaklandı! Dünyaca ünlü firmaya mesaj yağmuru…

36.7 milyon takipçili dünyaca ünlü sosyal medya hesabının başlattığı akıma Lacost’un kayıtsız kalmaması yeşil beyazlı taraftarı harekete geçirdi. Sosyal medyadan mesaj yağmuruyla gündem oluşturuldu.

Bursa resmen ayaklandı! Dünyaca ünlü firmaya mesaj yağmuru…

Bursaspor’un maçlarına evsahipliği yapan yeşil beyazlı taraftarın Timsah Arenası, Büyükşehir Belediye Stadı sosyal medya paylaşımlarıyla yeniden dünya gündemine girdi.

Instagram’ın yanı sıra diğer sosyal medya hesaplarıyla 50 milyonluk bir kitleye hitap eden 433 hesabının yöneticilerinin twitter’dan paylaştığı Timsah Arena görseline ilginç bir etkileşim geldi. ‘Takımı tahmin edebilir misin?’ başlığı ile girilen Timsah Arena fotoğrafı sosyal medyada oldukça dikkat çekmiş, Alex de Souza dahi yorum da bulunmuştu.

TEPKİSİZ KALMADI
Timsah Arena görünümlü stadın fotoğrafının altına Türk futbolseverler Bursaspor cevabını gecikmeden verirken, yabancı takipçiler farklı yorumlarıyla dikkat çekti. Bursaspor Kulübü ise bu duruma kayıtsız kalmadı.

Yeşil beyazlı kulübün resmi Twitter ve Instagram adresi de sorunun cevabı olarak ‘düşünen yüz’ emojisi koyarak takipçileri ile paylaştı. Hayli etkileşim alan bu fotoğrafa Bursaspor taraftarının sponsor olması için uzun zamandır hayalini kurduğu Lacoste firması da tepkisiz kalmadı. Lacoste’un resmi sosyal medya hesabından takipteyiz ifadesini simgeleyen emojili tepki verilince Bursaspor taraftarı da bu mesaja yorum yağdırdı.

GÜNDEM YARATTILAR
Bu paylaşım Bursaspor taraftarını sponsorluk anlamında heyecanlandırıken, yeşil beyazlı taraftarlar Lacoste firmasına Timsah Arena’ya isim sponsoru olması yönünde çağrılar yaptılar. Hizmete girdiği 2016 yılından buyana ne eksikleri giderilebilen ne de isim hakkı satışı yapılabilen Büyükşehir Belediye Stadı’yla ilgili harekete geçen yeşil beyazlı taraftar bugün saat 16.00’da “BursasporLacosteArena” başlığıyla gündem yarattı. Taraftarlar, yaptıkları yorumlarda, şu ifadeleri kullandılar: “Dünyadaki Timsah arenasında oturup yıldızlara bakalım. İlk bakışta Lacoste’un bir reklam olduğunu düşündüm ama biraz araştırdıktan sonra Türkiye’nin en büyük kulüplerinden biri olduğunu öğrendim. Bu muhteşem stadyuma sponsor olursanız Türkiye’de ses çıkartabilirsiniz.”

DÖRT GÖZLE BEKLİYOR
“Bütün şehir sponsorluğunuzu dört gözle bekliyor. Yakın zamanda yeni yönetim kurulumuz seçilecek, umarız bu sponsorluğu olumlu görürsünüz. Bursaspor taraftarı hak ettiğiniz gibi markanızı onurlandırır, bu büyük marka artık tenis dışında futbola da adım atmalı. Bursaspor stadımızın isim sponsoru olun. Stadyumumuzun takma adı Timsah Arena’sıdır. Bu harika stadyuma ve harika taraftarları olan takıma sponsor olmaya ne dersiniz? Bu muhteşem stadyumun sponsorluğu yok, ne dersiniz? Sponsor olursan birlikte şampiyon oluruz. Gel Seninle #LacosteTimsahArena ‘da 2. Şampiyonluğa Timsah Yürüyüşü Yaparak Yürüyelim Sevdiceğim.”

HABERİ PAYLAŞ
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X