Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’nın bu ilçesine gençlik merkezi!

Bursa’nın dağ ilçelerinden Harmancık’ta, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey’in de katılımıyla Harmancık Belediyesi Gençlik Merkezi’nin açılışı yapıldı.

Bursa'nın dağ ilçelerinden Harmancık'ta, Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey'in de

Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda şu ifadeleri kullandı:

“Harmancık Belediyesi Gençlik Merkezi açılışını büyük bir coşkuyla gerçekleştirdik.

Harmancık ilçemize ve gençlerimize kazandırılan Gençlik Merkezi, sosyal ve kültürel kazanımlar elde etmek adına oldukça önemli. Bu güzel yapının gençlerimize ve ilçemize kazandırılmasında emeği geçenlere yürekten teşekkür ederim.”

gy4cstnwqaausql


Avatar Seç KAPAT

Yorumlar 1

Bursa'da kurulan Agora Antika Pazarı, 10 yaşında. Türkiye'nin birçok ilinden
Sıradaki Haber Bursa’daki bu pazarda anılarınız var