Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Görükle… 2009’a kadar Nilüfer’in beldesiydi. Geçmişte tarım yapılan, tütün ve ipekböceği yetiştirilen belde, Bursa Uludağ Üniversitesi’ne yakınlığıyla büyüdü.
Günümüzde…
Öğretim üyeleri ve öğrencilerin ev kiralamalarıyla üniversite yerleşkesi gibi de olan Görükle’nin yeme-içme mekanlarıyla farklı bir kimliği var.
Fakat…
İlçe olabilecek kadar büyük Görükle’nin sorunları da çok. Bunlardan biri İzmir Yolu’ndan Görükle’ye giriş için, ya da Görükle’den İzmir Yolu’na çıkış için kullanılan kavşak.
Ne yazık ki…
Bu kavşak hem trafiği, hem Görükle’nin yükünü taşımıyor.
Gerçi…
2 yıl önce Görükle’yi Çalı-Kayapa-Hasanağa bölgesiyle birleştirecek ve Bursa’da benzeri olmayan özelliklere sahip dev bir kavşak planlandığını duyurduk, ama yakın zamanda yapılabileceğe benzemiyor.
Onun için de Görükleliler çözüm bekliyor.
Bu haberi biraz daha detaylı yapsaydınız keşke. Uydu görüntüsü ile şu an bu kavşağın, hem İzmir yolundan otobana bağlanmak için yola çıkanların, hem Balkan/Göçmen konutları/Kayapa insanının sabah işe gitmek için en kritik noktalarından biri olduğunun, hem de Görükle’nin dış kapısı niteliğinde olduğundan bahsedilmeli. Sabahları burada çok saçma bir trafiği her gün çekiyoruz. BBB burayı seçimden önce mutlaka halletmeli.
Mudanya yolu ile ilgilide alternatif güzergahlar beklyoruz.
İstanbulun her tarafında farklı alternatiflerle yollar var ancak Bursamızda tek bir aks var ve bütün şehri yükü ankara izmir aksında. Aslında şehri deyim yerindeyse bıçak gibi ikiye bölen yer üstü metro hattının altından karşıya geçilecek tüp geçit projeleri yapılsa metro aksı boyunca her iki durakta bir tüp geçit yapılsa şehrimizin trafik sorunu GERÇEK MÂNÂDA HEMDE ÇOK UCUZA DÜZELİR. Haksızmıyım?
Bir de hastavuk- hosab arasını görseniz tarla yolu mübarek