Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Kuşkusuz… Hızlı tren Bursa’nın kanayan yarası oldu. 1991’de fizibilite çalışmalarını ilk duyurduğumuz trenin temeli 2012’de atılabildi.
Önce…
Hedef tarih 2016’ydı. Geçen yıl 2023 dendi. Ulaştırma Bakanlığı programında ise 2025 hedefi öngörüldü.
Yeni tarihi…
“Gerekirse her hafta müteahhidi ararım” diyen AK Parti Adayı Mustafa Varank açıkladı:
“Hızlı tren siyaset vizyonumuz. 2024 sonunda test sürüşleri başlayacak.”
Ardından…
Çevre ve Şehircilik Bakanı Murat Kurum’un Bakanlar Kurulu’nda yaptığı Hanlar Bölgesi sunumunda nasıl heyecanlandığını anlatıp şu bilgiyi verdi:
“İstanbul-İzmir Otoyolu en çok Bursa’ya hizmet ediyor. Bursa geçişini rahatlatmak için kuzey geçisi proje ihalesi yapıldı. 2024’te de bu by-pass bağlantısı ihalesini yapacağız.”
Havaalanından uçuşların artması için de çalışacağını söyledi.
Sivas Ankara iki yıl oldu , proje bitti Bursa’nın projesi 15 senedir bitmiyor
Icraat lazım icraat.Hızli tren yolunu bitiremediler .Bilecik, Yenişehir yolu yıllardır bitirilemedi. Yenişehir Havaalanı yeteri yeteri kadar desteklenmesi.Sabihagokcen Havaalanı uçuşları teşvik edileceğine Bursanin Havaalanı Yenişehir teşvik edilmeli, desteklenmeli. Marmara bölgesinin en geri kalmış ilçesi,tarihi vefa borcumuz olan Osmanlının ilk başkenti Yenişehir kalkındırılmalı.Icraat ile, devlet yatırımları, özel teşvikler ile hak ettiği konuma getirilmeli.
Ben nakliyeciyim ve kendim bizzat şahidim Yenişehir hızlı tren yerleşkesi ve Mudanya yerleşkesi arı gibi çalışıyorlar tüneller bir yandan yer altı çalışmalari mevcut proje çok büyük o yüzden görmeden yorum yapmak yakışıksız olur
AKP ye en sadık il Bursa idi.Fakat en az yatırım yapılan il oldu.Sivas kadar değeri yok.
10 yılda bitmedi 2023 e de sığamadı 2025 e kaldı, o zamana bakankimolakimkala