Yılmaz, yazısında şu bilgileri paylaştı:
İlk planlamada…Geçit’teki ikinci istasyon Geçit Camii önüne yapılacaktı, ama Balat’a dönüşe alındı.
Buradaki istasyon aynı zamanda altgeçit olarak çalışacak. İleride raylı sistem Mudanya’ya uzatıldığında ise aktarma istasyonu gibi çalışacak.
Bu arada…
Geçit Kavşağı’ndaki istasyonun fore kazık çalışmaları bitti. Pazartesi yaya geçidi için kazı başlayacak. 15 gün içinde de betonarme imalata geçilecek.
Geçit’te Bursa yönü için farklı planlama: Yol ortaya alınıp çalışılacak
Şu an… Şehir Hastanesi Metrosu için Geçit’te altyapı deplasesi yapılıyor. Bunun için de Mudanya yönü trafiği Geçit’in kuzeyinde yeni yapılan yola alındı ve esnafın önü kazıldı.
Bölge…
Altyapının en yoğun olduğu yer. Müteahhit firma da “esnafı, yoldan geçen vatandaşı, çalışan ekipleri yormadan” doğru hamlelerle dikkatli çalışma planlıyor.
Pazartesiden itibaren…
Ahmet Yesevi İstasyonu fore kazık çalışmalarıyla birlikte yolun Bursa yönüne de geçilecek. Ancak, burada arka yol olmadığı için ana yol üzerinde özel planlama yapıldı.
Buna göre…
Geçit’te yolun Bursa yönü şu an kapalı olan orta şeride alınırken, esnafın önünde hızlı çalışma olacak. Yolun Mudanya yönü ise 45 gün daha arkadan, bugünkü gazergahtan devam edecek.
Altyapı kazısı tamamlanan yerlerde betonarme imalatlarına 15-20 gün içinde başlanacak.
Mudanya Yolu mart başı normale dönecek
Yaptığımız görüşmelerden şu bilgiyi edindik: Mudanya Yolu’nda şu an yapılan altyapı deplasesi ve fore kazık çalışması kasım sonu bitecek.
Yine…
Planlamaya göre yıl sonunda yolun ortasının kazılmasına başlanacak.
Mart ayı başında ise kazıların tümüyle tamamlanması ve yolun eski haline getirilmesi yanında, ray sermeye başlanması hedefleniyor.
Sonrasında metro çalışmaları tünelin içinde devam edecek.