Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
2012’de… Soğuk bir kış günü Geçit’ten Balat’a dönüşte Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Hızlı Tren Projesi için düzenlenen temel atma töreninde, ev sahibi TCDD’ydi. Üstelik, Demiryolları’nın üstlendiği ilk projelerdendi.
Fakat…
İşletmecilik ve taşıma deneyimi olan TCDD yatırımda aksayınca Karayolları üst yönetiminden transferler yapıldı.
O süreçte…
Önce projenin adı Bursa-Yenişehir-Osmaneli Yüksek Standartlı Demiryolu olarak değişti ve yük treni eklenince yüksek hızlı gitti, hızlı tren geldi. Proje de Ulaştırma Bakanlığı Altyapı Yatırımları Genel Müdürlüğü’ne geçti.
İşte…
AYGM’nin bizim trenle ilgili yaptığı bir duyuru var ki, ister istemez heyecanlandık.
Çünkü…
İddialı şekilde “Bursa Hızlı Tren projesinde geri sayım devam ediyor. Açılışa 35 ay kaldı” deniyor. Biz de 35 ay için geri sayım başlattık.
Şaka gibi 36 ay daha çek babam cek
Seçimden sonra yani he he inandık
Seçim yaklaşıyor ya yalandan kim ölmüş oy lazım enayilerden
Aman dikkat, çok hızlı gelirse göremezsiniz
Bursa halkı olarak hak ediyoruz biz daha çooook bekleriz hani bizim seçtiğimiz milletvekillerimiz hiç biri meydanda yoook
E hani 2023 de acilacakti.Daha cok 35 ay bekleriz
Mudanya’ya nezaman demir yolu gelecek bilen var mı
2016 da hizmete açılıyordu….şimdi 35 ay sonra ..siz bikmadiniz bunları yazmaktan ama artık biz inanmıyoruz..
Sözde 2018 de bitecekti Sivas’a gitti buraya hala gelecek yaz dostum
İnşallah çıkmadık candan ümit kesilmez
Say say say.Kaçıncı yazınızdır Ahmet bey.Hoş öyle alıştırdılarki bizleri BURSA şehri oy verdikçe onalr bitmeyen stad,yolu olmayan yere hastahane,akıl-mantık ve ekonomimiz metro gerektirirken karayollarını daraltan hafif raylılar ile bizi aldattılar.
İşte böyle devam edin lütfen rica ediyorum ben bu projeye bayıldım
Güldürmeyin adamı!derler ya,işte öyle birşey!!!
İnşaallah olur
Şimdi yüksek hız gitti,
Yalnızca hızlı tren oldu.
Aman hızlısı da gitse de,
Yalnızca TREN gelsin.
Tek TREN e razıyım.