Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Kent ulaşımında… Büyükşehir Belediyesi bünyesinde; 3 bin personeli, 538 otobüsü ve 138 raylı sistem aracıyla dev bir marka haline geldi.
Burulaş…
Misyonu ve organizasyon yapısıyla, İstanbul Büyükşehir Belediyesi’nde 7 şirketle yaptığı işi tek başına yürütüyor.
Büyükşehir’deki yönetim değişikliğinin ardından Burulaş Genel Müdürü olarak Bursa’ya dönen Fahrettin Beşli’yi ziyarete gittiğimizde, gözümüze ilk çarpan gülen yüzler oldu.
Bir kurumda…
Kapının dışından itibaren karşılaştığınız tüm personelin yüzünde çiçekler açıyorsa, mutluluk ve huzur var demektir.
Nitekim…
Beşli de, göreve başladığında yaptığı ilk toplantıya tedirgin katılan personele söylediklerini, motivasyonun nasıl arttığını anlattı. Doğrudan vatandaşla temas halinde olan Burulaş’taki çalışma morali yüksekliğini önemsedik.
Bununla birlikte…
Geçmişte Burulaş’ta yöneticilik yaptığı için kurumsal hafızaya sahip Elektrik Mühendisleri Odası eski Başkanı Remzi Çınar’ın Genel Müdür Yardımcısı olmasıyla güçlü yönetim oluşmuş.
Üçlü sohbette, ulaşım anlayışındaki yenilikleri konuştuk.
Söze…
“Vatandaşın bizden isteği oldu” diye başlayan Burulaş Genel Müdürü Fahrettin Beşli şunu anlattı:
“Öğrenci Bursa’ya terminale geliyor; oradan Uludağ, Bursa Teknik ya da Mudanya üniversitelerine gidiyor. Ya da kentin doğusundaki mahallelere ulaşmaya çalışıyor.”
Şunu açıkladı:
“Yeni bir model üzerinde çalışıyoruz. Kentin doğu ve batı girişlerinde iki aktarma merkezi oluşturacağız.”
Bu noktada…
“Eski Doğu Garajı-Batı Garajı gibi asla değil” dedi ve devam etti:
“Bilet satışının olmayacağı, yalnızca şehirlerarası otobüslerden inilen ya da binilen aktarma merkezi olacak. Vatandaş mahallesine kolay ulaşacak.”
Benzer çalışma…
Bursaray’la kent içi toplu ulaşımı sağlayan belediye otobüsleri entegrasyonu için yapılacak. Kesinleşmemekle birlikte, Arabayatağı, Gökdere, Acemler, Emek aktarma merkezleri olacak.
Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz’ın yazısının tamamı için tıklayın…
Doğuda gelen vatandaşlar Kestel Gürsu ya gitmekicin Erdoğan köyde indirmiyorlar terminalde indiriyorlar vatandaşlar tamam bir eziyet doğuya indirme terminali yapılması gerekmektedir
onu bunu bilmem sehir icine munubusleri sokmayin trenin son duragina terminalleri koyun baska ihsan istemez
Şehre ilave araç sokmadan bu halledilmeli..
Dışarıdan gelen otobüsler doğu,batı ve kuzey ( mevcut)
Terminallerde yolcu indirmeli.. yük yine acemlere binerse tam bir facia olur.
İyi çalışmalar…
Yetkililerde bir müjde bekliyoruz
Şehirlerarası yolculuklar da doğu da 24 saat boyunca yol geliyoruz giriş te Kestel inmek istiyoruz inemiyoruz otogara gidip iki saat evimize dünemiyoruz Kestel gibi bi yere mini terminal istiyoruz
Olması gereken bir şey eski başkanlara defalarca yazmıştım.Kestel, Gürsü, Yıldırım a ulaşmak eziyetti yapılırsa çok güzel bir iş olur.
Ulaşım çok pahalı bursada
Herşehirde İstanbul,İzmir ve birçok şehirde otobüs firmalarının servisleri vardır.bu bursada niye yok
Çevre yolu Geçit, Şehir Hastanesi kavşaklarında oluşan yoğunluk nedeniyle otoban çoğu zaman durma noktasına geliyor. Artık her gün oluyor bu. Cep otogarlarları işe yarar ama güzel nokta seçilmesi gerekir.
Bencede iyi oluyor doğu yakasında Kestel, Gürsu, yıldırım inecek yolcuların tek terminale zorlanması saçma sapan, vatandaşın hayatını kolaylaştıracak adımlar gecikmeden atılmalı
Yeraltı metrosu ile yollar rahatlatılmalı kaçak yapılar yüzünden zaten heryer çıkmaz sokak bir de şehri bölen metro yüzünden herkes belli kavşaklara yükleniyor bu da her saat trafiğe neden oluyor
Bursa’mıza şehirlerarası otobüslerle gelenler salt TERMİNALE gelmek zorunda olmamalıdır.
Büyüyen ve buna göre ihtiyaç duyulan şehrin doğu ve batısında iki aktarma terminalinin olması gerekir.
Şehir içinde aktarma için ise vatandaşın da görüşünden istifade edilmesi gerektiği kanaatindeyim.
Yeni baskana kolayliklar diliyorum.
Bursada ulastirma cok pahali yaninda çok zahmetli ve belirsiz.
Hangi otobüs nereye gidiyor nerelerden geciyor ne zaman gelir belki değil.Her yolcu Kaptanlara soruyor oraya guder mi buraya guder mi..????