Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Gerçeği yaşıyoruz… 2012’de Yüksek Hızlı Tren olarak “2016’da yolculuk” hedefiyle temeli atıldı. Sonra projeden yüksek hızlı gitti ve Yüksek Standartlı Demiryolu olup hızlı trene dönüştü
Geçen yıllar…
Umutları azalttı, ama Bandırma-Bursa-Yenişehir-Osmaneli projesinde son 2 yıl hızlı çalışma görüldü.
Nitekim…
Ulaştırma Bakanı Abdülkadir Uraloğlu son gelişinde, 2026 sonunu açıkladı, ama bu tarihin müteahhide verilen hedef olduğunu unutmamak gerekiyor.
Dileriz…
Bu kez hedef tutar ve Bursa’dan hızlı trenle yolculuklar başlar. Aksama olsa bile, 2027’nin ilk çeyreğinde biteceği şantiye verilerinden anlaşılıyor.
İşte…
Böyle geçen sabır süreci sonrası şantiye görüntüsü Yenişehir’den geldi.
Görüntüye bakarken, yeniden heyecanlandık ve umutlandık.
Kısacası…
Hafif sarkma olsa da, trenin gelişine az kaldığı görülüyor.

Flipboard