Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
2013’ten beri yazıyoruz… Mudanya’dan 3 şerit gelen yola, Bademli ve Nilüfer Köy’den gelen şeritler ekleniyor, çok kısa mesafe sonra da tarihi Geçit Köprüsü’nde yol iki şeride iniyor.
Bu da…
Sabahları Mudanya yönünden kent merkezine işe gelenlerin artmasıyla, trafiğe huni daralmasıyla soruna dönüşüyor.
Aslında…
Cumhuriyet döneminin ilk kemerli köprüsü olan Geçit köprüsü tarihi olduğu için Karayolları’nın sorumluluğunda. 2013’te proje de hazırladı, ama söz vermesine karşın yapmıyor.
İşte…
Bu köprüyü Büyükşehir Belediye Başkanı Alinur Aktaş gündemine aldı.
Gerçi…
Karayolları projesinde, Mudanya’ya gidiş yöndeki köprü yanına yeni köprü var, ama Büyükşehir, tarihi köprünün yanına yeni köprü düşünüyor.
Keşke Karayolları işini yapsaydı da, Büyükşehir görevi olmamasına karşın sorumluluk almak zorunda kalmasaydı.
geçitte trafik lambaları olmasa, yayalara üst geçit yapılsa trafik olmaz. 5 yaya karşıya geçmesi için 30 araba lambalarda bekliyor.
Ahmet emin olmasa , bu köprüyü anlatacak bir kimse yok, dilinde tüy bitti!