Yılmaz, yazısında konuyla ilgili şu ifadeleri kullandı:
“İnegöl’de… Son yıllardaki hafriyat toprağı depolama alanı sorunu çözüldü.
Önce…
Orman Bölge tarafından Yeniyörük’teki arazi tahsis edildi. Büyükşehir Belediyesi bünyesinde bulunan Burkent de vu araziyi hafriyat toprağı depolama alanı olarak düzenledi.
İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban da, büyüyen bir sorunu çözen Büyükşehir ve Orman Bölge’ye teşekkür etti.”
Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz’ın köşe yazısının tamamını okumak için tıklayın…

