Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursaspor yönetiminden belediye başkanlarına çıkarma

Nesine 3. Lig 1. Grup’ta şampiyon olan Bursaspor’da yönetim, Büyükşehir Belediye Başkanı Bozbey’i, Osmangazi Belediye Başkanı Aydın’ı ve Yıldırım Belediye Başkanı Yılmaz’ı ziyaret etti.

Nesine 3. Lig 1. Grup'ta şampiyon olan Bursaspor'da yönetim, Büyükşehir

Bursaspor Kulübü, şampiyonluk kupasını da yanlarına alarak Bursa’daki belediye başkanlarını ziyaret etti.

Kulüp Başkanı Enes Çelik öncülüğünde yönetim kurulu üyelerinden oluşan heyet, Bursa Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Bozbey, Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın ve Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz’a nezaket ziyaretinde bulundu.

Ziyaretlerde, desteklerinden dolayı belediye başkanlarına plaket takdim edildi.

Görüşmelerde, Bursaspor’un geleceği ve şehirle olan güçlü bağları da gündeme geldi.

Erkan Aydın’dan paylaşım

Ziyarete ilişkin sosyal medya hesabından paylaşım yapan Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, şu ifadeleri kullandı:

“Şampiyon Bursaspor’umuzun Başkanı Enes Çelik ve Yönetim Kurulu Üyelerini Osmangazi Belediyemizde ağırladık. Şampiyonluk sevincini paylaştık, yeni sezonda yeni başarılarda buluşmanın yollarını konuştuk.

Yeşil-beyaz sevdamızla hedefimiz net, başaracağımıza da inanıyorum.

Ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum”

Ziyaretlere ilişkin fotoğraflar…

gptkdeuw8aa3pab

gps5rirwiaavt4j

gptlnywkaa9gwl

gps5jgawkaaaiey

gps5jfbxiae2 jg

gps5riswmaair1w


Avatar Seç KAPAT
Bursaspor, Brezilyalı golcünün transferini gerçekleştirmek için tüm şartları zorluyor. Yeşil
Sıradaki Haber Bursaspor Brezilyalı golcü için bastırıyor!