Kurtbay, köşesinde şu ifadeleri kullandı:
Forma sponsorlukları için çalışmalarını sürdüren Enes Çelik yönetimi hedeflediği rakamı beliredi.
Halihazırda forma göğüs ve kol sponsoru bulunmayan yeşil beyazlı yönetim göğüs reklamından 40 milyon TL, koldan ise 15 milyon TL olmak üzere toplamda 55 milyon TL gelir elde etmeyi hedefliyor.
Enes Çelik yönetiminin göreve gelmesiyle yeniden dirilen ve geçtiğimiz sezonu açık ara farkla şampiyon tamamlayarak Süper Lig’e dönüşün fitilini ateşleyen Bursaspor’da yeni sezon öncesinde forma göğüs ve kol sponsorluğu için henüz nihai sonuç alınamadı.
Sırt sponsorluğu için yıllardır Bursaspor’un arkasında büyük destek veren Uludağ İçecek ile şort sponsorluğu için TOGG’la anlaşmaya varan yeşil beyazlı yönetim diğer bölümler için de çalışmalarını sürdürüyor.
Şu ana kadar 11 transfer yaparak Türkiye’de yeni sezona tam kadro olarak giren tek takım olan Bursaspor’un forma göğüs sponsorunun olmaması Bursa için çok büyük bir ayıp! İrili, ufaklı binlerce firmanın para kazandığı Bursa’da bu durum gerçekten hayret verici! Gerçi geçmişe baktığımızda Bursaspor’un Süper Lig’de şampiyon olduğu sezon sonrasında Şampiyonlar Ligi’nde bile istenen rakamlar elde edilemediği için devler arenasına da formasında göğüs reklamı olmadan çıkmıştı Bursaspor.


Flipboard