Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursaspor’dan ayrılmıştı! Süper Lig ekibine imzayı attı

Aytemiz Alanyaspor, Bursaspor’dan ayrılan Emirhan Aydoğan ile 3,5 yıllık sözleşme imzaladı.

Aytemiz Alanyaspor, Bursaspor'dan ayrılan Emirhan Aydoğan ile 3,5 yıllık sözleşme

Emirhan Aydoğan, kulüp başkanı Hasan Çavuşoğlu’nun katıldığı törende, 3.5 yıllık sözleşmeye imza attı.

Başkan Hasan Çavuşoğlu, “Daha önce Bursaspor’da futbol oynayan Emirhan Aydoğan, bundan sonra Aytemiz Alanyasporumuzun formasını terletecek. Hem camiamıza, hem de Emirhan’a hayırlı olsun. Kulüp olarak ivme kazanan, aşama kaydeden hale geldik. Aramıza hoş geldin. Hedeflerine ulaşacağına ve bize katkı sağlayacağına inanıyorum” dedi.

Emirhan Aydoğan ise “Aytemiz Alanyaspor’da olduğum için çok mutluyum. Burası Türkiye’de bilinen bir kulüp. Oyuncuya çok değer verildiğini hissediyorum. Orta ve kısa vadede kendimi gösterip milli takıma gitmek, oradan da ülkemi Avrupa’da temsil etmek istiyorum” diye konuştu.

DHA


Avatar Seç KAPAT

Yorumlar 1

A Milli Takım’ın Paraguay maçı öncesi meydanlardaki dev ekran organizasyonları
Sıradaki Haber 81 il için Milli maç kararı!