Mülki İdare Amirleri Atama Kararnamesi kapsamında görev yerleri değişen Bursa’daki kaymakamlar için veda programı gerçekleştirildi.
Bursa Valiliği tarafından düzenlenen programda, kentte görev yaptıkları süre boyunca yürüttükleri çalışmalar ve Bursa’ya sundukları hizmetler dolayısıyla kaymakamlara teşekkür edildi.
Programa ilişkin Valilik’ten yapılan açıklamada, Osmangazi Kaymakamı Ali Partal, İnegöl Kaymakamı Eren Arslan, Kestel Kaymakamı Recep Öztürk, Orhaneli Kaymakamı Muhammed Furkan Tuna ve Büyükorhan Kaymakamı Yunus Emre Sakızcı’nın görev süreleri boyunca gösterdikleri özverili çalışmaların takdir edildiği belirtildi.
Bursa Valisi Erol Ayyıldız, kaymakamlara yeni görev yerlerinin hayırlı olması temennisinde bulunarak, meslek hayatlarında başarılar diledi. Vali Ayyıldız ayrıca, kaymakamların hizmet yolculuğunda destekçisi olan ailelerine de sağlık, huzur ve afiyet dileklerini iletti.


