Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Bursa’ya büyük gurur: Dünya ikincisi oldu

Osmangazi Belediyespor Kulübü sporcusu milli pentatlet Arda Meriç, 17 Yaş Altı Dünya Şampiyonası’nda gümüş madalya kazandı.

Osmangazi Belediyespor Kulübü sporcusu milli pentatlet Arda Meriç, 17 Yaş

Güney Afrika’da düzenlenen 17 Yaş Altı Dünya Şampiyonası’nda mücadele eden Osmangazi Belediyespor Kulübü’nün sporcusu milli pentatlet Arda Meriç, önemli bir başarıya imza attı.

Johannesburg’da düzenlenen organizasyonda gümüş madalya kazanan Meriç, dünya ikincisi olarak Türkiye’ye büyük gurur yaşattı.

Osmangazi Belediye Başkanı Erkan Aydın, genç sporcuyu elde ettiği önemli başarıdan dolayı kutladı.

Başkan Aydın, “Finaldeki azmi ve disipliniyle dikkat çeken Arda Meriç’i, antrenörleri Görkem Özgür ve Emre Altunay’ı tebrik ediyorum.

Bu başarının elde edilmesinde emeği geçen herkese teşekkür ederim”  dedi.


Avatar Seç KAPAT
Sırbistan'da düzenlenen 2026 CMAS Serbest Dalış Havuz Dünya Şampiyonası'nda mücadele
Sıradaki Haber Milli sporculardan 14 madalya