Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Büyükşehir Belediyespor’da Muhammet Aydın dönemi

Büyükşehir Belediyespor Kulübünün dün BUSKİ Konferans Salonu’nda yapılan kongresinde kulüp başkanlığına Muhammet Aydın seçildi.

Büyükşehir Belediyespor Kulübünün dün BUSKİ Konferans Salonu'nda yapılan kongresinde kulüp

Genel kurula katılan Büyükşehir Belediye Başkanı ve Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Onursal Başkanı Mustafa Bozbey, Bursa Büyükşehir Belediyespor başkanı seçilen Muhammet Aydın’ı tebrik etti.

Büyükşehir’in paylaşımı şöyle; “Büyükşehir Belediyespor Kulübümüzde yapılan kongre ile kulüp başkanı olarak seçilen Muhammet Aydın ve yönetimini tebrik ediyoruz. Yeni dönemde gençler için, sporcular için ulusal ve uluslararası alanlarda nice büyük sportif başarıları birlikte sağlayacağız.” Gökhan Dinçer, 2019’dan bu yana sürdürdüğü Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü başkanlığı görevini dünkü kongrede Muhammet Aydın’a devrederken, yeni yönetime başarı dileğinde bulundu.

Muhammet Aydın başkanlığındaki 12 kişilik yönetim kurulunda Oğuzhan Şahinkaya, Mehmet Yıldız, Yalçın Işıkyıldız, Ersin Yılmaz. Besim Hacıoğulları, Turan Şenocak, Cemil Ünlü, Ahmet Can Yavuz, Samet Kurumahmut, Mustafa Şenyurt ve Semih Omurca yer aldı. Büyükşehir Belediye Başkanı ve Bursa Büyükşehir Belediyespor Kulübü Onursal Başkanı Mustafa Bozbey yeni yönetimle birlikte.


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyesi tarafından 7-8-9 Temmuz tarihlerinde Karaca Park Spor Tesisleri'nde
Sıradaki Haber Bursa Karacabey’de yazın en büyük buluşması