Türkiye’nin köklü halı üreticilerinden Koza Halı, yenilikçi vizyonu ve 60 yılı aşkın tecrübesiyle dünya çapında bir marka olan Calvin Klein’ın halı koleksiyonlarının Türkiye’deki üretim ve satış faaliyetlerini gerçekleştirecek tek resmi yetkili oldu.
Calvin Klein Vision’25 Lansmanı, Koza Halı’nın Türkiye’nin dört bir yanından gelen bayilerinin ve iş ortaklarının katılımıyla büyük bir heyecana sahne oldu. Koza Halı’nın 60 yıllık köklü deneyimiyle Calvin Klein markasının modern ve yenilikçi çizgisinin buluştuğu işbirliği, sektör için önemli bir dönüm noktası olarak değerlendirildi. Lansmanda, yaptıkları çalışmalarla başarılı olan bayilere Koza Halı İcra Kurulu Başkanı İbrahim Cingisiz ve Calvin Klein Temsilcisi Steven Pekyar tarafından plaketleri takdim edildi. Antalya’da düzenlenen lansmana Türkiye’nin dört bir yanındaki bin 200 bayi katıldı. Bayilere özel avantajlı iş birliklerinin sunulduğu lansmanda, Türkiye’nin farklı bölgelerinde Calvin Klein markasını temsil edecek bayiler de açıklandı. Koza Halı, Calvin Klein’la birlikte 42 koleksiyon ve yüzlerce desenden oluşan güçlü seçkisiyle Türkiye pazarında yenilikçi bir dönüşüm ve güçlü bir konum elde etmeyi hedefliyor.
26 KOLEKSİYON BEĞENİYE SUNULDU
Koza Halı, Calvin Klein’ın yeni koleksiyonlarının yanı sıra kendi özgün koleksiyonlarını da bayileri ile buluşturdu. Modern tasarımlar, kaliteli dokular ve yenilikçi üretim teknikleriyle 7’si yeni 26 koleksiyonla beğeniye çıkan Koza Halı; Şimal, Nazende, Sedef, Nostalgia, Koza Luna, Koza Nomad ile Mirage ismini verdiği geleneksel ve modern çizgilerin başarıyla harmanlandığı
yeni koleksiyonlarla estetik, kalite ve yenilikçilik konusunda bayilere ve tüketicilere geniş bir stil seçkisi sunuyor.
SEKTÖRDE DEVRİM YARATACAK
Koza Halı İcra Kurulu Başkanı İbrahim Cingisiz, lansmandaki konuşmasında global bir marka olan Calvin Klein’in halı koleksiyonlarını Türk tüketicisiyle buluşturmanın heyecanını yaşadıklarını söyledi. Yalnızca yeni koleksiyonların tanıtımını yapmadıklarına dikkati çeken Cingisiz, şunları kaydetti: ‘’Aynı zamanda sektörde fark yaratacak yepyeni bir markayı ülkemize kazandırmanın gururunu yaşıyoruz. Calvin Klein ve Koza Halı koleksiyonları, yenilikçi üretim teknikleri, üstün malzeme kalitesi ve trendlere yön veren tasarımlarıyla sektörde devrim yaratacak. Bayilerimiz, bu iki markayı bünyesinde barındırarak çok daha geniş bir müşteri kitlesine hitap edebilecek. Bu birliktelik hem iç piyasada hem de ihracatta rekabet gücümüzü artırarak bizi liderliğe taşıyacak.’’
BİRLİKTE ORTA DOĞU PAZARINA AÇILIYORUZ
Calvin Klein prestijini temsil edecek çok güçlü 16 yeni koleksiyon hazırladıklarını vurgulayan Cingisiz, 150’ye yakın farklı desenle bu kaliteyi yaşam alanlarına taşımak için sabırsızlandıklarını anlattı. Amerika’da tedarikçi olarak yürüttükleri ilişkiyi geliştirerek, markanın halı ürünlerini Türkiye’de üretme ve satıma kararı aldıklarına işaret eden İbrahim Cingisiz, şöyle devam etti: ‘’Calvin Klein ile birlikte Orta Doğu pazarına da açılıyoruz. Suudi Arabistan, Dubai, Kuveyt, Katar gibi pazarlarda da aktif olacağız. Bunun yanı sıra Almanya ve Balkanlardaki bazı ülkelerde satış haklarını aldık. Aylık 1 milyon metrekare halı üretim kapasitesine sahibiz. Calvin Klein markasının üretiminin de eklenmesiyle kapasite artışı planlıyoruz. 2 yıl içerisinde 7-8 adet dokuma makinesi ile yeni bir bina yatırımımız olacak. Toplam 20-25 milyon dolarlık bir yatırımla kapasitemizi yüzde 25-30 daha artıracağız.’’
DÜNYA ÇAPINDA ÖNCÜ MARKAYIZ
Calvin Klein Temsilcisi Steven Peykar da, Koza Halı ile yaptıkları işbirliğinden çok mutlu olduklarını ifade etti. Calvin Klein olarak ev modası ve ev tekstili alanında dünya çapında öncü bir marka olduklarının altını çizen Peykar, ‘’Koza Halı ile gerçekleştirdiğimiz bu işbirliğinin hepimiz için çok verimli olacağına inanıyorum. Moda ve tasarım anlayışımızı yansıtan yeni koleksiyonumuz, sadelik ve şıklığı bir araya getiren benzersiz parçalar sunuyor. Lansmanını yaptığımız koleksiyonlar, Calvin Klein’in şimdiye kadar geliştirdiği en özel tasarımlar arasında yer alıyor’’ dedi.