Arapların yoğun ilgisini çekti. Bursa’nın turizm pastasından hak ettiği payı alabilmesi adına öncelikle kentin sahip olduğu tarihi, kültürel ve doğal değerlerin en iyi şekilde tanıtılmasını hedefleyen Büyükşehir Belediyesi, İstanbul’daki Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı’nın ardından Uluslararası Cidde Seyahat ve Turizm Fuarı’nda Bursa için adeta gövde gösterisi yaptı. Belediye’nin katkılarıyla Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği’nin organizasyonunda özel olarak hazırlanan Bursa standı Arapların yoğun ilgisini çekti.
Bursa’dan 3 acente ve 2 otelin de yer aldığı Bursa standında yapılan ikili görüşmelerde Bursa’nın kültürel, tarihi, doğal ve turistik özellikleri tüm detaylarıyla katılımcılara anlatıldı. Toplam 29 ülkeden 200 firmanın stantlarla yer aldığı fuar, yaklaşık 30 bin kişi tarafından ziyaret edilirken, Bursa standını ziyaret eden konuklara doğa turizmi, termal, Uludağ ve kültür turizmine ilişkin Arapça hazırlanan broşürler, Bursa ipeğinden fular ve Bursa havlusu dağıtıldı. Fuardaki stantlarla ilgili ziyaretlerde bulunan Arap sosyal medya fenomenleri de en fazla zamanı Bursa standında geçirirken, stantta Bursa’ya özel paylaşımlarda bulundu.