Yılmaz, yazısında şu ifadeleri kullandı:
Hem… Süresi kısa olan, hem depremin gölgesinde geçtiği için zamana karşı yarışa dönen seçim kampanyasında Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan stratejik planlamayla ilerliyor.
Kampanyaya…
Deprem bölgesinde kentleri ayağa kaldırma ve binaları yeniden yapma, İstanbul gibi deprem riski yüksek illerde kentsel dönüşüm projeleriyle başladı.
Herkesin göğsünü kabartacak savunma sanayi projeleri ile ivmeyi arttırdı.
İkinci aşamada…
Karadeniz’de bulunan doğalgazın ana şebekeye bağlanması vardı.
Bedelsiz ve 12 ay indirimli doğalgaz tarifeleri, enerjide dışa bağımlı Türkiye’nin kendi gazı sayesinde daha az döviz ödeyecek olması yanında vatandaş ekonomisine katkı anlamına geliyor.
Dün de…
TOGG’un bataryasını üretecek fabrikanın temelini atmak üzere geldiği Gemlik’te, son anda planlanan İskele Meydanı’ndaki mitingde bu defa esnaf ve aileye mesajları öne çıktı.
Gerçi…
Son anda planlanan deniz kenarı alandaki miting Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın alıştığı ve örnek gösterdiği Bursa mitingleri büyüklüğünde değildi, ama bir ilçe mitingi olarak bakıldığında Gemlik’te denizin sahille buluştuğu alan doluydu.
Yine de…
Erdoğan’ın 14 Mayıs seçiminden hemen önce Gökdere’de miting için yine geleceği bilgisini de aktaralım.
Mesajlara gelince…
Esnafa; “evde üretilen ürünlerin internetten satışına vergi muafiyeti” yeni ticari alan için önemli. Yine “basit usulde vergi ödeyenlere pazarcı esnafının eklenmesi” de bir başka rahatlatma haberi.
Ticari araç sahibi esnafın araçlarını yenilemede ÖTV ödemeyecek olmaları hem ticari araç esnafını rahatlatır, hem ticari araç piyasasını canlandırır. TOGG için özel kredi de bekleyenlerin yüzünü güldürür.
Yanı sıra…
Aileye; “Aile ve Gençlik Bankası aracılığıyla ev kadınlarının primlerinin üçte birinin karşılanıp emekli olmalarının sağlancağı sözü önemli.
Her evden bir kişinin işe girmesinin sağlanması dikkat çekerken, gençlerin istihdamı sözü de gençliğe mesaj oldu.
Olay Gazetesi Yazarı Ahmet Emin Yılmaz’ın yazısının tamamı için tıklayın…