Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Denizlispor’da 15 pozitif vaka

Altaş Denizlispor’da 8’i futbolcu 15 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Altaş Denizlispor'da 8'i futbolcu 15 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Yeşil-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, “Takımımızda yapılan PCR testleri sonucu 8 futbolcu, 2 yönetici, 2 teknik heyet ve 3 sağlık ekibi çalışanı olmak üzere toplam 15 kişinin testi pozitif çıktı.” denildi.

Açıklamada, test sonucu pozitif çıkanların izolasyon ve tedavi süreçlerinin başlatıldığı kaydedildi.


Avatar Seç KAPAT
A Milli Takım’ın Paraguay maçı öncesi meydanlardaki dev ekran organizasyonları
Sıradaki Haber 81 il için Milli maç kararı!