Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Denizlispor’da 15 pozitif vaka

Altaş Denizlispor’da 8’i futbolcu 15 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Altaş Denizlispor'da 8'i futbolcu 15 kişinin koronavirüs testi pozitif çıktı.

Yeşil-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, “Takımımızda yapılan PCR testleri sonucu 8 futbolcu, 2 yönetici, 2 teknik heyet ve 3 sağlık ekibi çalışanı olmak üzere toplam 15 kişinin testi pozitif çıktı.” denildi.

Açıklamada, test sonucu pozitif çıkanların izolasyon ve tedavi süreçlerinin başlatıldığı kaydedildi.


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe, Senegalli futbolcu Amara Diouf'u renklerine bağladı.
Sıradaki Haber Fenerbahçe, Amara Diouf’u transfer etti