Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Derbinin galibi Fenerbahçe!

Spor Toto Süper Lig’in 32. haftasında oynanan derbide Fenerbahçe sahasında Galatasaray’ı 2-0 yendi.

Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında oynanan derbide Fenerbahçe sahasında

Spor Toto Süper Lig’in 32. haftasındaki Fenerbahçe-Galatasaray derbisini sarı-lacivertli takım 2-0 kazandı.

Ülker Stadı’ndaki mücadelede Fenerbahçe’nin golleri 26. dakikada Miha Zajc ve 68. dakikada Serdar Dursun’dan geldi.

Bu sonuçla Fenerbahçe puanını 59’a yükseltirken, Galatasaray 41 puanda kaldı.

Sarı-lacivertliler ligde üst üste dördüncü galibiyetini elde etti.


Avatar Seç KAPAT
Türkiye Futbol Federasyonu, 2026-2027 sezonunda Trendyol 1.Lig’de uygulanacak harcama limitlerini
Sıradaki Haber 1.Lig’de harcama limitleri açıklandı! İşte Bursaspor’un limiti…