DOSTUM Oryantiring Takımı, şampiyonadan 19 madalya ile döndü

İnegöl Belediye Spor Kulübü DOSTUM Oryantiring Takımı, Marmaris’te yapılan 3. Kademe Oryantiring Türkiye Şampiyonasından 19 madalya ile döndü.

3107 dostum oryantiring takimi sampiyonadan 19 madalya ile dondu 5096e424 0bdb 427f a85a 2c3ee4a047d2

İnegöl Belediye Spor Kulübü DOSTUM Oryantiring Takımı, 1-2 Nisan 2022 tarihlerinde Muğla Marmaris’te yapılan 3. Kademe Oryantiring Türkiye Şampiyonasına katıldı.

Turuncu lacivertli sporcular, üstün başarı gösterdikleri şampiyonada adeta madalyalara ambargo koydu.

Yarışmalar neticesinde İnegöl temsilcisi sporcular; 10 birincilik, 5 ikincilik ve 4 üçüncülük ile toplamda 19 madalya kazanarak yarışmaya damgasını vurdu.

Exit mobile version