Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

DOSTUM Oryantiring Takımı, şampiyonadan 19 madalya ile döndü

İnegöl Belediye Spor Kulübü DOSTUM Oryantiring Takımı, Marmaris’te yapılan 3. Kademe Oryantiring Türkiye Şampiyonasından 19 madalya ile döndü.

İnegöl Belediye Spor Kulübü DOSTUM Oryantiring Takımı, Marmaris’te yapılan 3.

İnegöl Belediye Spor Kulübü DOSTUM Oryantiring Takımı, 1-2 Nisan 2022 tarihlerinde Muğla Marmaris’te yapılan 3. Kademe Oryantiring Türkiye Şampiyonasına katıldı.

Turuncu lacivertli sporcular, üstün başarı gösterdikleri şampiyonada adeta madalyalara ambargo koydu.

Yarışmalar neticesinde İnegöl temsilcisi sporcular; 10 birincilik, 5 ikincilik ve 4 üçüncülük ile toplamda 19 madalya kazanarak yarışmaya damgasını vurdu.


Avatar Seç KAPAT
Milli tenisçi Zeynep Sönmez, tek kadınlar kategorisinde katıldığı Eastbourne Açık'ın
Sıradaki Haber Zeynep Sönmez, Eastbourne Açık’ta çeyrek finale çıktı