EPSA yeni ürünü QUADROFLEX’i tanıttı

Yapı kimyasalları ve yalıtım sektörünün güçlü markaları arasında yer alan EPSA Yalıtım, yeni markası QUADROFLEX’in lansmanını Kuzey Kıbrıs’ta gerçekleştirdi. EPSA bayilerinin katılımı ile QUADROFLEX markası kamuoyuna duyurulurken, etkinlik boyunca katılımcılar Kuzey Kıbrıs’ın tarihi ve kültürel mirasını yakından tanıma fırsatı buldu.

EPSA yeni ürünü QUADROFLEX’i tanıttı

Epsa Yalıtım, Ocak ayının sonunda Kuzey Kıbrıs’ta düzenlediği yıllık bayi toplantısı kapsamında yeni ürün olan QUADROFLEX markasının lansmanını gerçekleştirirken 2023 yılı değerlendirmesi ve 2024 yılı hedeflerini paylaşmak için Türkiye genel bayileriyle bir araya geldi. İlk kez görücüye çıkan QUADROFLEX bayilerin büyük ilgisini ve beğenisini toplamayı başardı. Şirket yetkilileri, binalarda su yalıtımı, bina güçlendirme ve endüstriyel zemin kaplamaları alanında yenilikçi çözümler sunan QUADROFLEX’in inşaat sektöründe yeni bir dönemi başlatacağını ifade ettiler.

ÖZDEMİR, “İNŞAAT SEKTÖRÜNDE YENİ BİR DÖNEMİ BAŞLATMANIN MUTLULUĞUNU YAŞIYORUZ”

EPSA Yönetim Kurulu Başkanı Nurcan Özdemir QUADROFLEX’in inşaat sektörüne yenilikçi çözümler sunduğunun altını çizdiği açıklamasında, “Nitelikli ve teknik yapı kimyasalları üreten markamız QUADROFLEX ile özellikle binalarda su yalıtımı, bina güçlendirme ve endüstriyel zemin kaplamaları alanında yenilikçi çözümler sunuyoruz. QUADROFLEX markamızın ürünleri ile özetle yapıların daha dayanıklı ve sürdürülebilir olmasına olanak sağlıyor, inşaat sektöründe yeni bir dönemi başlatmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Ayrıca iç pazarda güçlü bir şekilde yolumuza devam ederken birçok ülkeye de ihracat gerçekleştirerek ürünlerimizi dünya pazarına sunuyoruz. EPSA Yalıtım güçlü geçmişiyle, yeni markalarıyla ülke ekonomisine katkı sağlamayı sürdürecek” ifadelerini kullandı.

BAYİLER KIBRIS’IN TARİHİ VE KÜLTÜREL YAPISI YAKINDAN İNCELEME FIRSATI BULDU

Elexus Hotel’de 4 gün süren bayi toplantısında Kıbrıs’ın keyfini çıkaran Epsa Yalıtım Bayi temsilcileri etkinlikler kapsamında; yeni ürün tanıtımı, satış performanslarının değerlendirilmesi ve pazarlama stratejileri üzerine gerçekleşen toplantıların dışında Kuzey Kıbrıs Şehitliği ziyareti ile şehrin tarihi kimliği ve kültürel mirasını yakından inceleme fırsatı buldular.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X