Esnek fatura müşteri memnuniyeti yüzde 20 artırdı

Limak Uludağ Elektrik, hayata geçirdiği ‘esnek fatura’ uygulaması ile müşteri memnuniyetini arttırıyor.

Esnek fatura müşteri memnuniyeti yüzde 20 artırdı

Limak Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, Türkiye’de enerji sektöründe bir ilk olan ‘esnek fatura’ ile geçen yıla oranla ihbar gönderim adedi ve borçtan dolayı enerji kesim sayısının yüzde 20 azaldığını söyledi. Söz konusu uygulamayla müşterilerin faturalarının son ödeme tarihlerini kendilerinin belirleyebildiğini hatırlatan Aytac, ”Fatura son ödeme tarihleri mevzuata göre sayacın okunduğu güne 10 gün ilave edilerek tespit edildiği için memur, emekli veya diğer ücretli çalışanların maaş ödeme tarihlerine denk gelmeyebiliyordu. Esnek fatura ile tüm mesken müşterilerimiz fatura son ödeme tarihlerini kendileri belirleyebiliyor ve geç ödeme kaynaklı olarak yansıyan gecikme zammı, elektriğin kesilmesi gibi sıkıntılar otomatik olarak ortadan kalkmış oldu” dedi. Aytac, ayrıca müşterilerinin fatura alt limitlerini belirleyebileceklerini de kaydetti. 

DÜZENLİ ÖDEYENE AYRICALIK

Müşterilerini ödeme alışkanlıklarına göre ayırdıklarını ve elektrik faturalarını düzenli olarak ödeyen müşterilerine ayrıcalık tanıdıklarını vurgulayan Aytac, ”Faturasını düzenli olarak ödeyen müşterilerimiz unutma, otomatik ödeme talimatında yaşanan sorunlar, hesapta para olmama gibi nedenlerle fatura ödemesini geciktirseler dahi elektriği kesilmiyor ve kesme-bağlama ücreti alınmıyor” diye konuştu. Aytac, faturasının son ödeme tarihi geçtiğinde de bu durumun müşteriye otomatik arama ve SMS’lerle hatırlatıldığını dile getirdi.

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X