Her zaman olduğu gibi perakende ekipmanları ve teknolojilerinin yanı sıra bağlantılı perakende, sürdürülebilirlik, akıllı mağaza, enerji yönetimi, üçüncü yerler, müşteri odaklılık, deneyim ve canlı şehir merkezleri gibi bir dizi güncel konuyu odağına alan ve sektörün en önemli uluslararası organizasyonu olan EuroShop, bu yıl 26 Şubat – 2 Mart 2023 tarihleri arasında, Almanya Düsseldorf’taki Messe Fuar Merkezi’nde gerçekleşti. 55 ülkeden, 1853 katılımcı firma ve yaklaşık 120 bin ziyaretçinin akın ettiği fuara 131 firma ile katılan Türkiye, Almanya, Çin ve İtalya’dan sonra en çok katılımcısı olan ülke olarak dördüncü sırada yer aldı.
Yeni ürünler ilk defa görücüye çıktı
5 gün süren fuarda bu yıl da standıyla yerini alan Gökçelik, ürünleri ile ilgi odağı oldu. Fuar boyunca yeni ürünlerini tanıtan Gökçelik özel stand tasarımı ile de ziyaretçi akınına uğradı. Gökçelik Ar-ge ve Tasarım ekibi tarafından teknoloji, estetik ve ergonomi odaklı üretilen Kendinden Ödemeli Kasa ve daha fazla raf kullanımına imkan veren Tekli Arka Pano ürünleri ile Premium Tekstil Mağazası Konsepti profesyonel ziyaretçilerden tam not almayı başardı. Hem Türkiye’den hem de dünyanın çeşitli ülkelerinden müşterilerini fuara davet ettiklerini hatırlatan Gökçelik A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Yalçın Aras, “Şirket olarak son yıllarda Ar-Ge, inovasyon ve dijitalleşmeyi odağımıza alarak gerçekleştirdiğimiz üretim performansımız ile fuara iddialı hazırlandığımızı söylemek isterim. En yeni ürünlerimizi ve sistemlerimizi yine ilk defa bu fuarda sergiledik. Sektörün beğeneceğini düşündüğümüz yeniliklerimiz ile fuara renk ve heyecan kattık” dedi.
Euroshop’un sektörel anlamda dünyanın en önemli fuarı olduğunu dile getiren Yalçın Aras, “Bir önceki 2020 fuarının pandeminin çıkışına denk gelmişti ve salgının daha başlangıç aşaması da olsa hem fuar katılımcılarını hem de ziyaretçileri tedirgin etmişti. Bu yıl fuar sağlıklı bir ortamda gerçekleştiği için mutuyuz. Euroshop, perakende sektörü için hem küresel bir pazar yeri hem de yeniliklerin ilk defa sergilendiği bir panayır. Sektörün paydaşları da burada en son yeniliklerini görücüye çıkararak adeta gövde gösterisi yapıyorlar. Gökçelik olarak 1993’den beri katıldığımız bu fuarda bu yıl da tüm hazırlıklarımızı tamamlayarak yıllardan beri olduğu gibi dünya genelindeki rakiplerimizle birlikte görücüye çıktık. En yeni ve inovatif ürünlerimiz ile perakende müşterilerini etkilemeye, yeni müşteriler kazanmaya ve yeni ihracat bağlantıları yakalamaya çalıştık. Bunu da başardığımızı düşünüyorum. Fuarımızı ziyaret eden mevcut müşterilerimiz de ilk kez tanıştıklarımız da ürünlerimize ve standımıza övgülerini iletti” diye konuştu.