Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Fenerbahçe’de 3 koronavirüs vakası daha

Fenerbahçe Kulübü, 3 futbolcusunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.

Fenerbahçe Kulübü, 3 futbolcusunun daha yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin

Fenerbahçe Kulübü’nden yapılan açıklamada, “Beşiktaş maçı sonrası semptom göstermesi sebebiyle PCR testi uygulanan ve pozitif çıkan 1 futbolcumuzun ardından tüm takıma pazartesi günü uygulanan testlerde 3 oyuncumuzun sonucu daha pozitif çıkmıştır.” denildi.

Futbolcuların izolasyona alındığı ve tedavilerine başlandığı ifade edildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Karacabey Belediyespor Başkanı Ekrem Senal, ilçenin ileri gelenlerine çağrı yaparak
Sıradaki Haber 2.Lig’deki Bursa kulübü satılık mı? Başkan Senal’dan hodri meydan