Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Fenerbahçe’den Trabzonspor-Altay maçı açıklaması

Fenerbahçe Kulübü, Spor Toto Süper Lig’in 37. haftasında oynanacak Trabzonspor-Altay maçının Atatürk Olimpiyat Stadı’na alınmasına ilişkin açıklama yayımladı.

Fenerbahçe Kulübü, Spor Toto Süper Lig'in 37. haftasında oynanacak Trabzonspor-Altay

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamada, şu ifadelere yer verildi:

“Görevde bulundukları süre boyunca ülke futbolunda ağır tahribatlar yaratan bu zihniyet, ‘bir takıma en fazla tavizi verme’ hedefiyle attıkları adımlarına bir yenisini daha eklemiştir. Trabzonspor-Fraport TAV Antalyaspor maçında yaşanan olaylar ortadayken, bu olayların karşılığı olarak hiçbir ceza verilmemişken, bir de bu yapılan resmen ödüllendirme demektir; Türkiye Futbol Federasyonu ne durumda olduğunu bir kez daha göstermiştir. Fenerbahçe Kulübü olarak Türk futbolu adına doğruları vurgulamaktan vazgeçmeyeceğimizi, bu konu vesilesiyle bir kez daha dile getirmek istiyoruz.”

AA


Avatar Seç KAPAT
A Milli Futbol Takımı üst üste aldığı başarısız sonuçların ardından
Sıradaki Haber A Milli Takım FIFA sıralamasında ciddi düşüş