Bayraktar, dünyada Uzak Doğu’dan, Avrupa’ya, Orta Doğu’dan ABD’ye yaklaşık 15 ülkeye fındık mamulleri ihracatı gerçekleştirildiğini söyledi. Dünyada ve Türkiye’de daha güçlü, piyasada daha etkin bir FİSKOBİRLİK ortaya koymak istediklerini kaydeden Bayraktar, ‘’Bütün hedefimiz, üreticiden ürün alırken pazarlarken piyasanın bir numarası olmak. Kurum olarak yalnızca iç pazarda değil dünya pazarında da boy göstermek. Üretim kapasitesinde artış sağlayarak ihracat konusunda da pazarda daha geniş bir yer edinmeye çalışıyoruz. Dünyada ve Türkiye’de daha güçlü, piyasada daha etkin, attığı her adım gözlenen ve piyasayı etkileyen bir FİSKOBİRLİK ortaya koymak istiyoruz. Bunu da fındık ürününe katma değer sağlayacak mamul haline dönüştürerek markalı ürünlerimizle gerçekleştireceğiz” dedi.
FİSKOBİRLİK hedef büyüttü
Fındık Tarım Satış Kooperatifleri Birliği (FİSKOBİRLİK) Yönetim Kurulu Başkanı Lütfi Bayraktar, üreticiden ürün alırken ve pazarlarken piyasanın bir numarası olmak istediklerini belirtti.