Söz konusu spor aletlerinin 2018 online satışları önceki yılın satışlarını neredeyse ikiye katladı.
Online ticaret sitelerinin yetkilileri konuya ilişkin değerlendirmelerde bulundu. Hepsiburada Ticari Grup Başkanı Mutlu Erturan kondisyon aletleri satışının arttığını belirterek, “Yaz mevsimiyle birlikte fitness ve kardiyoya duyulan ilgi, bu yıl Hepsiburada üzerinden kondisyon aletlerine gösterilen talebin yüzde 90 artmasıyla kendini gösterdi” dedi.
N11.com Satış Genel Müdür Yardımcısı Örpen Koçak ise Fitness ve kondisyon kategorilerinin 2017’ye göre yüzde 60’a yakın bir büyüme gösterdiğini ifade etti.
Koçak, bu yıl koşu bantları, kapı barfiksleri, pilates setleri ve küçük kilolu dambılların en çok satılan ürün grupları olduğunu vurguladı.