Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Galatasaray ilk transferini yaptı

Galatasaray sezonun ilk transferini yaptı. Sarı kırmızılılar, Alpaslan Öztürk ile 3 yıllık anlaşma sağladı.

Galatasaray sezonun ilk transferini yaptı. Sarı kırmızılılar, Alpaslan Öztürk ile

Galatasaray Göztepe ile sözleşmesi sona eren Alpaslan Öztürk ile 3 yıllık anlaşma sağladı. Göztepe ile sözleşmesi biten 27 yaşındaki futbolcu için bonservis bedeli ödenmeyecek.

Yapılan anlaşmaya göre Alpaslan Öztürk, 3 sezon için toplam 18 milyon lira alacak. Anlaşmada, Galatasaray’ın seçim süreci nedeniyle 14 Haziran’a kadar geçerli olacak bir protokol de bulunuyor.

Göztepe formasıyla bu sezon 21 maçta çıkan savunma oyuncusu, 3 gol kaydetti.

AA


Avatar Seç KAPAT
Teknik direktör Fatih Terim, A Milli Takım'ın Dünya Kupası serüvenini
Sıradaki Haber Fatih Terim’den çarpıcı A Milli Takım yorumu