Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Galatasaray’da iki futbolcu koronavirüse yakalandı

Galatasaray’da Fatih Öztürk ve Alpaslan Öztürk’ün yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Galatasaray'da Fatih Öztürk ve Alpaslan Öztürk'ün yeni tip koronavirüs (Kovid-19)

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklamaya göre, futbol takımı oyuncuları, teknik heyeti, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlara Kovid-19 testi uygulandı.

Yapılan PCR testlerinin ardından futbolcular Fatih Öztürk ile Alpaslan Öztürk‘ün koronavirüse yakalandığı tespit edildi.

İki oyuncunun tedavi protokolü ve karantina süreci başlatıldı.

thumbs b c 75a1b872769ba1ceeeb882bb5c08271c

AA


Avatar Seç KAPAT
Fenerbahçe, Senegalli futbolcu Amara Diouf'u renklerine bağladı.
Sıradaki Haber Fenerbahçe, Amara Diouf’u transfer etti