Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Galatasaray’da iki koronavirüs vakası

Galatasaray Kulübü, bugün yapılan koronavirüs PCR testinde iki futbolcunun sonuçlarının pozitif çıktığını duyurdu.

Galatasaray Kulübü, bugün yapılan koronavirüs PCR testinde iki futbolcunun sonuçlarının

Sarı-kırmızılı kulüp sosyal medya hesabından, iki futbolcusunun koronavirüse yakalandığını şu sözlerle duyurdu:

“Galatasaray futbol takımı oyuncuları, teknik heyetimiz, performans, sağlık, idari ve destek kadrolarındaki çalışanlarımız için bugün yapılan COVID-19 PCR testleri sonuçlanmış ve iki oyuncumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Oyuncularımızın tedavi protokolü ve karantina süreci başlatılmıştır.”

AA


Avatar Seç KAPAT
Trendyol 1. Lig ekiplerinden Antalyaspor, teknik direktör Bülent Korkmaz ile
Sıradaki Haber Bursaspor’un eski hocası 1.Lig’e imza attı