Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Gaziantep’te 2 futbolcu koronaya yakalandı

Süper Lig ekibi Gaziantep’te 2 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Süper Lig ekibi Gaziantep'te 2 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19)

Kulüpten yapılan açıklamada, Süper Lig’in ilk haftasında yarın VavaCars Fatih Karagümrük ile oynanacak maç öncesinde takımın Kovid-19 testine tabi tutulduğu belirtildi.

Açıklamada, “Yapılan Kovid-19 testinde, iki futbolcumuzun test sonucu pozitif raporlanmıştır. Oyuncularımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını dileriz.” ifadelerine yer verildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Amerika Birleşik Devletleri, Meksika ve Kanada'nın ortaklaşa düzenlediği Dünya Kupası,
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda tarihi seyirci rekoru