Gaziantep’te 2 futbolcu koronaya yakalandı

Süper Lig ekibi Gaziantep'te 2 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

thumbs b c 85e9c4527318e5305ba0b92b7e33c56f

Kulüpten yapılan açıklamada, Süper Lig’in ilk haftasında yarın VavaCars Fatih Karagümrük ile oynanacak maç öncesinde takımın Kovid-19 testine tabi tutulduğu belirtildi.

Açıklamada, “Yapılan Kovid-19 testinde, iki futbolcumuzun test sonucu pozitif raporlanmıştır. Oyuncularımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını dileriz.” ifadelerine yer verildi.

AA

Exit mobile version