Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Gaziantep’te 2 futbolcu koronaya yakalandı

Süper Lig ekibi Gaziantep’te 2 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıktı.

Süper Lig ekibi Gaziantep'te 2 futbolcunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19)

Kulüpten yapılan açıklamada, Süper Lig’in ilk haftasında yarın VavaCars Fatih Karagümrük ile oynanacak maç öncesinde takımın Kovid-19 testine tabi tutulduğu belirtildi.

Açıklamada, “Yapılan Kovid-19 testinde, iki futbolcumuzun test sonucu pozitif raporlanmıştır. Oyuncularımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletir, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını dileriz.” ifadelerine yer verildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Bursa'da Yeşilyayla-Ali Osman Sönmez Lisesi arası futbol final müsabakasında Ali
Sıradaki Haber Bursa’da öğretmenden hakeme yumruk! Liselerarası final maçında rezalet…