Genç yazılımcılardan MLM sektörüne yönelik girişim

MasterFi, dünya üzerinde büyük bir pazara sahip olan Multi Level Marketing sektörünün, yıllardır süre gelen problemlerine veya eksikliklerine çözümler getirecek.

Genç yazılımcılardan MLM sektörüne yönelik girişim

MasterFi, dünya üzerinde büyük bir pazara sahip olan Multi Level Marketing sektörünün, yıllardır süre gelen problemlerine veya eksikliklerine inanılmaz yöntemler ile çözümler getirerek bu sektörün tarihini kökten değiştirecek gibi görünüyor.

70 yıllık bir geçmişe sahip olan MLM sektörü, şuan dünya üzerinde 140.000+ şirket, 1,3 miyara yakın distribütör ve 247 milyar dolarlık bir pazar payına sahiptir. Ülkemizde ise 10 milyona yakın distribütör bu sektör sayesinde gelir elde etmektedirler. MLM sektörünün bu hızlı gelişiminin, çeşitli eksiklikleri de beraberinde getirdiğini söyleyen Mesut Polat(MasterFi kurucu üyesi), projenin başlangıç ve gelişim sürecini şöyle açıklıyor;

“Mobil uygulama ve Web Teknolojileri ile hizmet veren MaterFi, doğrudan satış sektörünün MLM ayağına hizmet vermektedir. Geliştirdiğimiz bu proje sayesinde 70 yıllık MLM sektörünün kalbi, Türkiye’de atacaktır. 3 yıllık distribütörlük tecrübemde, hem kendi ekibimde, hem farklı ekiplerde hem de farklı ülkelerdeki tüm distribütörleri gözlemleme fırsatı yakaladım. Gözlemlerim bana şaşırtıcı şekilde din, dil, ırk, şirket veya ülke fark etmeksizin tüm distribütörlerin ortak ihtiyaçlara sahip olduğunu gösterdi.

Bu ihtiyaçları herkes içten içe yaşıyor fakat ne tür ihtiyaçlar olduğunu dile getiremiyorlardı. Bu sebepten bu ihtiyaçlara yönelik MLM sektöründe kesin ve net çözümler geliştirilememişti. Şuan dünya üzerinde MLM sektörünün genel başarı oranı 2/10’dir yani bir distribütör yaptığı 10 tanıtımın ancak 2’sini satış ile sonuçlandırabilmektedir. Bu düşük başarı oranının temel nedeni nedenlerini tespit ederek akabinde 1 yıldır geliştirdiğimiz ve geliştirmeye devam ettiğimiz MasterFi projesini hayata geçirdik. 2 farklı konseptten oluşan bu projenin iki konsepti de dünyada bir ilk olma özelliği taşımaktadır.  MLM TOOLS adını verdiğimiz ilk konsept sayesinde artık distribütörler aday listelerini hızlı ve pratik bir şekilde oluşturduktan sonra, listedeki her adayının tanıtımlardan önce satış oranlarını, satış oranlarını düşüren fizibiliteleri, satışa etki oranlarını ve satışı gerçekleştirebilmek için her adaya yönelik özel olarak sahada uygulayabilecekleri detaylı çözüm uygulamalarını öğrenebiliyorlar. 

Üstelik bu analizler distribütörlerin ‘Kendi Yerel Çevre Portföylerine’ göre yapılıyor. BigData ile desteklendirilmiş derin öğrenme ve analiz algoritmaları sayesinde, distribütörlerin sahadan maksimum düzeyde başarılı sonuçlar almasını hedefliyoruz. Geliştirdiğimiz uygulama sayesinde MLM şirketleri de CRM çalışmaları için gerçek ve eş değer zaman dilimi içerisindeki saha çalışması müşteri portföy bilgilerini elde etmektedirler. Bunun yanında, MLM şirketlerine distribütörlerinin kullanabilmeleri için kendi ürün ve kazanç planlarına yönelik fizibilite değerlendirmelerini hazırlama fırsatı sunuyoruz. Bu sayede şirketler distribütörlerinin başarı oranlarını ve kendi CRM çalışmalarını maksimum düzeye çıkabilmektedirler. Aynı zamanda MLM sektörüne yönelik dünyada ilk ve tek sosyal platform olmayı hedeflemekteyiz.”

HABERİ PAYLAŞ
ilk yorumu sen yap

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz..
X