Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Gençlerbirliği’nde korona şoku

Gençlerbirliği’nde biri antrenör 2’si futbolcu olmak üzere 3 kişinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığı bildirildi.

Gençlerbirliği'nde biri antrenör 2'si futbolcu olmak üzere 3 kişinin yeni

Kırmızı-siyahlı kulüpten yapılan açıklamada, “Adanaspor maçı öncesi rutin olarak uygulanan Kovid-19 testleri sonucu teknik ekibimizde yer alan bir antrenör ve A takımda yer alan iki futbolcumuzun test sonucu pozitif çıkmıştır. Antrenörümüz ve sporcularımızla ilgili tedavi, takip ve izolasyon süreci başlatılmıştır.” denildi.

AA


Avatar Seç KAPAT
Dünya Kupası'nda turnuvalar geçiyor ama bazı gelenekler renklenerek devam ediyor.
Sıradaki Haber Dünya Kupası’nda moda yine değişmedi: İkonik saç akımına milliler de katıldı