Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Olay Haber
Olay E-Gazete

Harmancık’ta doğalgaz hattı çalışmaları başladı

Bursa’nın en uzak ilçesi Harmancık’ta da gaz şebekesi yapımına başlandı. Haberi, Olay Gazetesi Yazarı İhsan Aydın bugünkü köşesinden okuyucularıyla paylaştı.

Bursa'nın en uzak ilçesi Harmancık’ta da gaz şebekesi yapımına başlandı.

Bursagaz’ın Bursa’ın tümünü gaza kavuşturma projesi kapsamında ilin en uzak ilçesi Harmancık’ta da gaz şebekesi yapımına başlandı.

Harmancık Belediye Başkanı Yılmaz Ataş çalışmaların başlaması nedeniyle ilçe halkına şu sözlerle müjde verdi:

“Söz verdiğimiz gibi ilçemiz doğalgaza kavuşuyor. Çalışmalar başladı. Yüce Rabbim tez zamanda kazasız belasız bitirmeyi nasip etsin. İlçemize hayırlı olsun” dedi.

İlçe cadde ve sokaklarında başlayan çalışmaların kısa sürede tamamlanıp gaz verilmesine başlanması bekleniyor.

Bursa’nın sadece Dağ ilçelerinde bulunmayan doğalgaz Keles’in ardından bu yıl Büyükorhan, Harmancık ve Orhaneli’nde de kullanılmaya başlanacak.

İhsan Aydın’ın yazısının tamamı için tıklayın…


Avatar Seç KAPAT
Bursa Büyükşehir Belediyesi, Milletlerarası Kukla Birliği (UNIMA) Bursa Şubesi ve
Sıradaki Haber Bursa’da fethin 700. yılına özel anlamlı proje